INICI 3 › Fòrums › Altres temes › Travessia 2022
- Aquest tema té 21 respostes, 10 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el fa 2 anys, 11 mesos per
Maite M.
-
AutorEntrades
-
febrer 18, 2022 a les 9:38 #7341
webmaster
SuperadministradorLa finalitat d’aquest fòrum es permetre la comunicació i l’intercanvi d’informació entre els participants a la travessia.
Le but de ce forum est de permettre la communication et l’échange d’informations entre les participants a la randonée.
-
Aquest tema ha estat modificat fa 2 anys, 12 mesos per
webmaster.
febrer 19, 2022 a les 7:03 #7369Teresa
ParticipantBon dia, bonjour 🤗🤗.
Sabeu si hi ha la possibilitat de dormir en bunga als campings?, aqui un parell de comodons 😂!!.
Xevi i Teresa
Esteu apuntats al bunga
Xavier
-
Aquesta resposta s'ha modificat el fa 2 anys, 11 mesos per
webmaster.
febrer 19, 2022 a les 7:32 #7370Teresa
ParticipantUiiiiiiii zorry 🙈🙈!!!, ja ho he llegit tot ara, si si, ja ho dieu, pernoctació en bunga contemplada 🤭!!.
Doncs ja som inscrits, Xevi i Teresa cap a la la Travessia 😘😘.
Força a la Pagaia 💪💪
febrer 20, 2022 a les 16:16 #7375Robert
ParticipantHola, Bonjour,
Les personnes désirant effectuer l’intégralité du parcours sont-elles prioritaires?
Je serais partant pour les 4 premières étapes mais ce faisant, je ne voudrais pas empêcher quelqu’un de faire la totalité.
Merci
Bob
febrer 21, 2022 a les 0:36 #7376Maite M
ParticipantBonjour, bonjour,
j’ai la même question que Bob.
Nous serions 2 ou 3 à faire les 6 premières étapes, c’est gênant?
Merci.
Maïté.
febrer 22, 2022 a les 18:12 #7379Jordi Morell
SuperadministradorBonjour Robert and Maite M.
Il y a pas de problème pour faire les étapes que vous voudriez surtout en tente!.
Dans le formulaire vous pouvez choisir les étapes a faire ainsi que les lieux ou passer la nuit. Il faut choisir RANDONNÉE PAR ETAPES (15€ inscription) En tente / autres
Allez-y, essayez le formulaire!.
À bientôt.
Jordi Morell.
febrer 22, 2022 a les 18:14 #7380webmaster
SuperadministradorBonjour Bob,
Il n’y a pas de priorité, vous pouvez vous inscrire.
Xavier
febrer 23, 2022 a les 21:40 #7394Maite M
ParticipantBonjour, bonjour à toutes et tous,
avec Patrice, nous envisageons de faire les 6 premières étapes, de Barcelone à Empuriabrava. Y aurait-il d’autres personnes comme nous? car nous cherchons une solution pour ramener notre véhicule de Barcelone à Empuriabrava????
Merci de nous contacter.
A bientôt.
Maïté.-
webmaster.
febrer 24, 2022 a les 12:56 #7396Domi
ParticipantBon dia
Intento organitzar-me per fer la travessa i tinc algunes dificultats, faré les 2 primeres etapes. Fins Santa Susana.
M’agradaria saber si és possible deixar el meu caiac al remolc o a un cotxe? com que no tindré cotxe per agafar-lo per tornar a Barcelona.
Despres m’agradaria reincorporar-me a Estartit però com que no hi ha transport si algú em pogués baixar de Llança al final de la travessa per agafar el meu cotxe a Estartit?
Gràcies
Domi-
webmaster.
febrer 24, 2022 a les 13:37 #7398Jeanine
ParticipantBonjour,
Jeanine Bout de Palavas. Je fais la totalité de la randonnée. Pour l’organisation j’aimerai venir jusqu’à Llança avec ma voiture kayak et affaires, laisser ma voiture à Llança ET finir le trajet vers Barcelone avec l’organisation Remorque de Pagaia. Est-ce possible ? Merci. Gracies.
A bientôt,
Jeanine BOUT
febrer 25, 2022 a les 9:07 #7400webmaster
Superadministrador@Maïté: Bonjour, En tant qu’organisation, nous ne pouvons pas le résoudre. l faut attendre d’autres réponses.
@Domi: El teu caiac pot viatjar fins L’Estartit en el remolc del club. A veure si surt algú que et pugui portar des de Llançà.
@Jeanine: D’ici quelques jours nous saurons s’il reste des places dans le remorque. Nous vous répondons
febrer 25, 2022 a les 16:12 #7401Maite M
ParticipantBonjour, bonjour,
est-ce que le club prévoit un hébergement pour la nuit du 8 au 9 avril à Barcelone, ou devons-nous nous débrouiller chacun de notre côté?
Merci, merci.
Maïté.
febrer 26, 2022 a les 12:16 #7402webmaster
SuperadministradorBonjour Maïté, rien prévu pour l’hébergement a Barcelona. Stella va a vous contacter.
febrer 28, 2022 a les 21:10 #7416Michel
ParticipantBonsoir,
Hello Stella 😉
1/Même question que Maité pour l’hebergement a Barcelone du 8 au 9 avril.
2/Est il prévu quelque chose pour le retour de Llançà vers Barcelone ou doit on s’organiser de notre coté?
Merci
març 2, 2022 a les 20:05 #7429webmaster
SuperadministradorBonjour Michel, Stella vous contactera
-
Aquest tema ha estat modificat fa 2 anys, 12 mesos per
-
AutorEntrades
- Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.